Po założeniu konta na Pinterest otrzymujesz możliwość założenia niezliczonej ilości tablic, które możesz posortować tematycznie.
- 1. Zadbaj o to, by poruszanie się po poszczególnych tablicach miało sens, było logicznie i intuicyjne.
- 2. Każdą tablicę opatrz opisem, który jasno i zwięźle wyjaśni, czego tyczy się znajdująca się na niej treść.
- 3. Jeśli kierujesz do produktów i usług, które chcesz sprzedawać, do każdego Pina dodaj link URL kierujący bezpośrednio do danego produktu lub usługi. Pamiętaj o tym, by Twoja strona www była responsywna, gdyż zdecydowana większość użytkowników korzysta z Pinterest na urządzeniach mobilnych.
- 4. Dbaj o aktualizację asortymentu. Jeśli w Twojej ofercie jakichś przedmiot lub usługa już nie istnieje, usuń go z tablicy.
- 5. Aby zauważyła Cię większa liczba osób, na swoich tablicach umieszczaj prowadzące do nich pinezki, twórz polecenia, staraj się regularnie komentować publikowane przez nich treści. W ten sposób zwiększysz swój zasięg organiczny i staniesz się rozpoznawalnym użytkownikiem w tym serwisie.
- 6. Zadbaj o weryfikację swojego profilu na Pinterest, by wyświetlał się jako profil firmowy. W ten sposób zwiększysz swoją wiarygodność jako biznes.