SEO – co to jest?

SEO - co to jest?

“Search Engine Optimization” to właśnie jest skrót od SEO, które przewija się w wielu artykułach i ogólnie w wirtualnej rzeczywistości Internetu. Co warto wiedzieć na jego temat?

SEO - definicja

SEO to grupa działań, których celem jest odpowiednie przeprowadzenie optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki. Dzięki tym działaniom strona ma być lepiej pozycjonowana, szybciej indeksowana przez roboty, a co za tym idzie – widoczna szerszemu gronu odbiorców.

“Działania SEO to inwestycja, która rezultaty przynosi po minimum kilku miesiącach.”

Najważniejsze cechy SEO
  1. 1. To działania długofalowe, które efekt przynoszą nawet dopiero po kilku miesiącach
  2.  
  3. 2. Pomaga skutecznie zwiększyć ruch organiczny i utrzymać go na względnie stałym poziomie, bez wahań
  4.  
  5. 3. Ruch organiczny jest bezpłatny
Podział SEO
  1. SEO on-page to skupienie się przede wszystkim na widocznej części strony, do której należy zaliczyć: 

    • – meta tytuł 
    • – meta opis
    • – sitemap
    • – breadcrumbs
    • – anchory
    • – linkowanie wewnętrzne

     

    SEO off-page to linki, których zadaniem jest kierowanie do Twojej strony:

    • – linki z innych witryn
    • – linki sponsorowane
    • – linki na serwisach tematycznych
    • – linki z wyżej ocenianych serwisów

Ważne jest, aby prowadzić działania z zakresu white hat SEO, które mimo wolniej uzyskiwanych efektów są zgodne z zasadami pozycjonowania. W przypadku stosowania działań z zakresu black hat SEO mogą one skutkować blokadą, a nawet usunięciem z wyników wyszukiwań przez Google.




5/5

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

NWMA Spółka z o.o.

Mickiewicza 13,

32-545 Karniowice

[email protected]

+48 532 134 735

Pomówmy o interesach...

Na stronie

Na blogu

Social Media

ważne informacje