Decydując się na prowadzenie wizytówki w Google zauważysz, że oferowanych jest pięć rodzajów/ typów, dostosowanych do konkretnego celu przekazywanej przez Ciebie informacji.
- 1. Covid- 19 poinformuj – w Twojej firmie pojawiły się zmiany w organizacji pracy, zmiany godzin pracy, jak i inne kwestie, które wpływają na świadczenie przez Ciebie usług, a mają związek z Covid-19? Jeśli tak, właśnie tutaj możesz poinformować o tych zmianach swoich Klientów.
- 2. Dodaj ofertę – właśnie zaplanowałeś nową promocję? Jeśli tak, z pomocą tej zakładki stworzysz odpowiedni wpis, a pod nim pojawi się przycisk CTA “Wyświetl ofertę”. Gdzie pojawi się taka oferta? Będzie ona widoczna w górnej części Twojej wizytówki oraz w Aktualnościach.
- 3. Dodaj wpis – ten rodzaj wpisu pozwoli Ci umieścić ogólne informacje, które tyczą się Twojej działalności. Wpis może być nieco dłuższy, bardziej szczegółowy, a wzbogacenie go o film lub grafikę dodatkowo zwiększy atrakcyjność wpisu.
- 4. Dodaj wydarzenie – organizujesz event związany z Twoją firmą? Skorzystaj z tego rodzaju wpisu, aby umieścić tytuł planowanego wydarzenia oraz czas jego trwania. Jakie kwestie najczęściej porusza się w tego rodzaju wpisie? Są to: eventy organizowane przez firmę, informacje o dniu otwartym, kwestie związane ze spotkaniami firmowymi/ integracyjnymi, organizowany webinar, szkolenia
- 5. Dodaj produkt – w Twojej ofercie pojawiły się nowe produkty? Pochwal się nimi w swojej wizytówce!