Grafika w Google Ads – jej znaczenie w reklamie

Grafika w Google Ads - jej znaczenie w reklamie

Czy baner reklamowy ma taką samą siłę przebicia, jak jeszcze kilka lat temu? Środowisko Internetu zmienia się, przekształca, co również wpływa optymalizację reklam, ich form i rozmiarów. Jaka grafika przyniesie największą skuteczność, a jakiej nie warto stosować w reklamach?

Reklama graficzna na stronie internetowej

Jeszcze do niedawna zarabianie na wyświetlaniu reklam na własnej witrynie przynosiło zysk. Obecnie coraz więcej osób korzysta z blokerów, które zapobiegają wyświetlaniu reklamy, dlatego ich efektywność drastycznie spada. Co zrobić, by reklama pojawiła się na ekranie użytkownika?

  1. 1. Przygotuj grafiki w kilku rozmiarach. Zwiększasz w ten sposób szanse, że nie wszystkie zostaną zablokowane.
  2.  
  3. 2. W zależności od preferencji danej strony, reklama wyświetli się tam, gdzie jej rozmiar jest najbardziej odpowiedni. Tworząc tylko jeden rozmiar zmniejszasz skuteczność.
  4.  
  5. 3. Najczęściej blokowane reklamy graficzne to te w rozmiarze 728 x 90px oraz 300 x 250px. Są najbardziej popularne, dlatego aplikacje blokujące są na nie najbardziej nastawione.
  6.  
  7. 4. Zastosuj reklamy w rozmiarach dodatkowych, jak np: 300×600, 336×280, 320×100.
  8.  

“Pamiętaj, że reklamy na komputerze są znacznie częściej blokowane, niż na urządzeniach mobilnych”

 

Jeśli postawisz na jednostkowe rozwiązanie, bardzo zmniejszysz efektywność swoich działań. Podchodząc do tematu wszechstronnie i przygotowując reklamy graficzne w wielu rozmiarach, będą one mogły dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Działaj zatem wielowymiarowo, by osiągnąć swój sukces!

5/5

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Biogram

Henryka Rodakowskiego 13, 41-219 Sosnowiec

[email protected]

+48 571-902-864

Pomówmy o interesach...

Na stronie

Na blogu

Social Media

ważne informacje